محفل انس با قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد
کد خبر: 3308497
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
با تلاوت قاری برتر نهاجا؛

محفل انس با قرآن در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل نورانی انس با قرآن کریم با تلاوت عباس رحمدار، قاری برتر نهاجا در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محفل نورانی انس با قرآن کریم با تلاوت عباس رحمدار، قاری برتر نهاجا و با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه امروز، 6 خردادماه در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام جعفری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز با اشاره به آیات قرآن، عوامل پیروزی یک ملت را برشمرد و گفت: در رأس علل پیروزی یک ملت، حفظ یکپارچگی و اطاعت از رهبری است.
وی افزود: اگر محور همه گروه‌ها و اقشار خداوند و پیامبر(ص) باشد، نزاع و اختلافی بین آن‌ها واقع نخواهد شد و در نتیجه سستی پیش نخواهد آمد، ولی اگر از خداوند و حضرت رسول(ص) و ولایت و رهبری فاصله بگیریم، دچار اختلاف و سستی و از دست دادن قدرت خواهیم شد.
جعفری، صبر و مقاومت را دومین عامل پیروزی دانست و گفت: قرآن سفارش می‌فرماید خودتان صبر کنید و دیگران را به صبر توصیه کنید تا جامعه‌ای مقاوم داشته باشید و به فلاح و پیروزی دست یابید.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی عنوان کرد: فراهم کردن تسلیحات و تجهیزات، سازماندهی و آمادگی روحی از مولفه‌های پیروزی است که آمادگی روحی بیشترین نقش را دربین نیروهای مسلح دارد.
جعفری با بیان اینکه آمادگی روحی موجب می‌شود دشمن از سرسختی و مقاومت ما هراس داشته باشد،‌ به تبیین ویژگی‌های ارتش مکتبی پرداخت و گفت:‌ ارتش مکتبی خوددار و مقاوم است و درمقابل دشمن کرنش نمی‌کند و این خصیصه بارز نیروی نظامی است لذا شکست، ضعف، سستی و کوتاه آمدن در برابر دشمن در فرهنگ اسلام ناب معنا ندارد.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز خاطرنشان کرد: امروز ما با اتکا به خداوند و تبعیت از رهبری و در اوج آمادگی در مقابل همه تهدیدها و تحریم‌ها ایستاده‌ایم و دست از آرمان‌هایمان برنخواهیم داشت.

captcha