ارائه رساله عملیه آیت‌الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3286403
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

ارائه رساله عملیه آیت‌الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: رساله عملیه آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی با افزودن مطالبی جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلد نخست «توضیح‌المسائل همراه با استفتائات» آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی برای نخستین بار در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در غرفه انتشارات اسراء عرضه شد.

این رساله عملیه یکی از مجلدهای سه‌گانه است که در این مجلد به مسائلی چون اجتهاد و تقلید، احکام طهارت، نماز، خمس، خرید و فروش، اجاره، ازدواج، شهادت، نگاه و ... پرداخته است. همچنین سؤالاتی پیرامون موضوعات یاد شده در ذیل هر موضوع آمده است تا مخاطب بتواند به راحتی به پاسخ خود دست یابد.

همچنین مسائل جدیدی مانند خدمات فرقه‌ها، انتخابات، تذهیب قرآن، حقوق تألیف و نشر، احکام بانک‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه، واگذاری حق وامگیری، پرداخت دَین با لحاظ تورم، پرداخت غرامت در تأخیر دَین، مسائل مربوط به شهرداری و ... در این رساله موجود است.

جلد اول توضیح‌المسائل همراه با استفتائات بهار امسال از سوی مرکز نشر اسراء به چاپ رسیده و با بهای 120 هزار ریال و شمارگان 5 هزار نسخه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

از آثار جدید دیگری که در این غرفه به نمایش گذاشته شده می‌توان به «تفسیر موضوعی قرآن»، جلد 35 «تفسیر تسنیم»، «بر بال اعتکاف»، جلد نهم «ادب فنای مقربان»، «دانش و روش بندگی»، «خانواده متعادل و حقوق آن»، جلد یک «رجال تفسیری»، جلد 12، 13 و 14 «رحیق مختوم»، «منبع الفکر»، «من اسرار الحج والحکمه»، جلد چهارم «الحج»، «الاجاره»، جلد 4 و 5 «نسیم اندیشه»، جلد 3، 4 و 5 «سروش هدایت» و «فاطمه اسوه بشر» اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به تهیه کتاب‌های انتشارات بین‌المللی اسراء می‌توانند به بخش ناشران عمومی شبستان مصلی، راهروی 7 غرفه 13 مراجعه کنند.

captcha