برپایی ۴ محفل انس با قرآن کریم در اهواز طی یک روز
کد خبر: 2955480
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
توسط کاروان قرآنی نزاجا انجام گرفت؛

برپایی ۴ محفل انس با قرآن کریم در اهواز طی یک روز

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهار محفل انس با قرآن کریم توسط کاروان قرآنی اعزامی به مناطق غرب و جنوب غرب، روز گذشته، ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار شد.

محمدرضا کشت‌گر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اجرای چهار محفل قرآنی کاروان قرآنی اعزامی این نیرو به مناطق غرب و جنوب غرب طی روز گذشته، 17 اسفندماه، گفت: محفل انس با قرآن، صبح روز گذشته، 17 اسفندماه در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ غرب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم قاریان نائب‌علی عبداللهی و سید ممصطفی حسینی به تلاوت قرآن پرداختند، ادامه داد: در این محفل معنوی که با حضور علی ظریفی‌یگانه، امیر فرماندهی قرارگاه برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر عباس‌زادگان، رئیس عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب درباره نقش قرآن و آموزه‌های قرآنی در زندگی افراد صحبت کرد. همچنین ارائه محفوظات توسط محمد احراری و اجرای مسابقه حضوری و اهدای جوایزی از سوی کاروان قرآنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کشت‌گر بیان کرد: محفل انس با قرآنی نیز همزمان با اقامه نماز ظهر، روز گذشته در بیمارستان شهید منفرد نیاکی شهر اهواز برگزار شد که با اذان جواد حیدری همراه بود.

مسئول دارالقرآن الکریم نزاجا تصریح کرد: در این مراسم نیز سیدمصطفی حسینی و جواد حیدری به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و سپس محمد احراری، حافظ کل قرآن و پیشکسوت نزاجا به ارائه محفوظات پرداخت. همچنین سرهنگ موسی امینی، معاون بیمارستان نیز از حضور کاروان قرآنی نیروی زمینی جهت اجرای برنامه‌های قرآنی در یگان‌های منطقه‌ای خوزستان تشکر کرد و پایان‌بخش این برنامه معنوی اجرای مسابقه حضوری بود.

اجرای محفل انس با قرآن در تالار مهر لشکر 192 زرهی اهواز

کشت‌گر ادامه داد: همچنین محفل معنوی نیز در تالار مهر لشکر 192 زرهی اهواز با حضور خانواده‌های کارکنان پایور تیپ 192 و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب برگزار شد.

وی بیان کرد: در این محفل کاروان قرآنی و سپس سیدمصطفی حسینی و جواد حیدری به تلاوت آیاتی از قرآن  پرداختند و محمد احراری حافظ کل قرآن کریم به ارائه محفوظات پرداخت. همچنین پایان‌بخش این برنامه نورانی اجرای مسابقه حضوری ویژه کودکان و نوجوانان بود.

مسئول دارالقرآن الکریم نزاجا اضافه کرد: قبل از اجرای این محفل انس با قرآن نیز امیرسرتیپ دوم سیدباقر صادقی ضمن خیر مقدم به حاضران در سالن، برپایی برنامه‌های قرآنی را برای مقابله با جنگ نرم ضروری دانست و از تدبیر نیروی عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی جهت اعزام کاروان قرآنی تشکر کرد.

برپایی محفل قرآنی در مسجد فاطمةالزهرا(س) شهر اهواز

وی با اشاره به برپایی محفل قرآنی این کاروان اعزامی شب گذشته در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهر اهواز، تأکید کرد: این برنامه نورانی با شعف خاص و گریه حاضران در جلسه از اجرای تلاوت‌ها ومحفوظات قرآنی قاریان و حافظان اعزامی کاروان قرآنی نزاجا همراه بود.

کشت‌گر بیان کرد: این محفل انس با قرآن شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با هماهنگی روابط عمومی تیپ 192 در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر اهواز با حضور نمازگزاران  و بسیجیان پایگاه بسیج سید مصطفی خمینی شهر اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قاریان این برنامه سید مصطفی حسینی، نائب‌علی عبداللهی و جواد حیدری بودند، اظهار کرد: در ادامه محمد احراری از پیشکسوتان نیروی ارتش و حافظ کل قرآن به سؤالات موضوعی قرآن حاضران در جلسه پاسخ داد که با شور و هیجان و تشویق و احسنت گویی حضار همراه بود.

مسئول دارالقرآن الکریم نزاجا تصریح کرد: در خلال این برنامه نیز مسابقه حضوری ویژه بانوان و آقایان برگزار شد که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان هدایایی اعطا شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید!

captcha