تدفین یک شهید گمنام در پادگان تیپ ۳۱۶ قهرمان همدان
کد خبر: 2925803
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
امروز صورت گرفت؛

تدفین یک شهید گمنام در پادگان تیپ ۳۱۶ قهرمان همدان

گروه جهاد و حماسه: پیکر یکی از شهدای گمنام، صبح امروز، ۱۳ اسفندماه در پادگان تیپ ۳۱۶ قهرمان همدان تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پادگان تیپ 316 قهرمان همدان سبقه درخشانی در ایام دفاع مقدس و در غائله کردستان و همچنین سایر ترفندهایی که استکبار طرح‌ریزی کرده بود داشته است و همواره به عنوان خط مقدم ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب از سرحدات این آب و خاک دفاع کرده. به همین مناسبت امروز، 13 اسفند، پس از پیگیری‌های چندین ماهانه فرمانده این یگان، مراسم خاکسپاری یکی از شهدای گمنام در این مجموعه برنامه‌ریزی شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام با اجرای منصور آقامحمدی از حافظان کل قرآن کریم و پیشکسوتان نزاجا همراه بود. همچنین این مراسم با حضور فرماندهان یگان‌های نظامی در منطقه و مسئولان عقیدتی و مسئولان شورای تأمین شهر و حجت‌الاسلام حاتم‌نیا، امام جمعه شهرستان بهار، تعالی، فرماندار شهرستان همدان و امیر جوادی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

مراسم یاد شده با تلاوت آیات قرآن کریم و با سخنرانی امیر بیدادی، فرمانده تیپ 316 همدان و مداحی یکی از مداحان استان همدان برگزار و سپس شهید گمنام در خیل عظیم مردم منطقه از درب مقابل این پادگان تشییع و در محوطه این پادگان به خاک سپرده شد.

captcha