حضرت زهرا(س) شاخص‌ترين فرد در حماسه‌سازی است
کد خبر: 2527452
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳

حضرت زهرا(س) شاخص‌ترين فرد در حماسه‌سازی است

گروه اجتماعی:‌ فرمانده سپاه بقيةالله(عج) شيراز با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «حماسه سياسی و حماسه اقتصادی»، حضرت زهرا(س) را شاخص‌ترين فرد در حماسه‌سازی عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله(عج) شيراز شامگاه چهارشنبه، يازدهم ارديبهشت‌ماه در جشن ميلاد حضرت زهرا(س) كه در حرم مطهر حضرت سيد علاءالدين حسين(ع) برگزار شده بود، با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «حماسه سياسی و حماسه اقتصادی» گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سياسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است كه شاخص‌ترين و الگوترين فرد در حماسه‌سازی حضرت زهرا(س) است.
وی بيان كرد: حضرت زهرا(س) الگويی برتر در همه عرصه‌ها و شاخص‌هاست و اين الگو مصداقی است كه امروزه بايد سرلوحه همه افراد باشد و از آن پيروی كنند.
گرامی اظهار كرد: بانوان ايران اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی تاكنون، هميشه با بصيرت و آگاهی از جايگاه ولايت و رهبری تبعيت كردند كه امسال نيز با توجه به حماسه، بايد با روحيه جهادی حماسه‌سازی كنند.
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز اضافه كرد: پيروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، توسل به حضرت زهرا(س) و كار با روحيه جهادی بود.
وی ادامه داد: بانوان جامعه اسلامی به عنوان سربازان ولايت با الگوگيری و تاسی از حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار، بايد مسير ولايت هموار و مروج ارزش‌های اسلامی و ولايت باشند.
گرامی با اشاره به وضعيت اقتصادی كشور، بيان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی گمان كرده‌اند با تحريم ها و فشارهای
اقتصادی می‌توانند بر روی مردم و كشور ما تأثير بگذارند و آنها را نااميد كنند كه اين تفكری اشتباه است.
گرامی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات كشور ما چشم دوختند كه بايد با شناخت، بصيرت و آگاهی از اين فرصت استفاده كرد و با حضور حداكثری در صحنه انتخابات، اينبار نيز مانند 34 سال گذشته فتنه و دشمنی‌ها را خنثی و دشمن را مأيوس كرد.
اين مقام نظامی در پايان ابراز اميدواری كرد: در انتخابات رياست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با انتخاب اصلح و منطبق با منويات رهبری و حضور حداكثری حماسه‌ای ديگر محقق شود.
captcha