چهارمين پيش‌يادواره شهدای اطلاعات فارس برگزار شد
کد خبر: 2472770
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹

چهارمين پيش‌يادواره شهدای اطلاعات فارس برگزار شد

گروه اجتماعی: چهارمين پيش‌يادواره شهدای اطلاعات فارس شب گذشته، 10 دی‌ماه به همت سپاه ناحيه بقيةالله در شيراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله‌(عج) شيراز شامگاه يكشنبه، 10 دی‌ماه در چهارمين پيش‌يادواره شهدای اطلاعات فارس كه به همت این ناحيه از سپاه در شيراز برگزار شده بود، ضمن عرض تسليت به‌مناسبت فرا‌رسيدن ايام اربعين حسينی و گراميداشت سالروز عمليات كربلا 4 و 5 دفاع مقدس گفت: بنا به دستور فرمانده سپاه فجر فارس پس از برگزاری اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس كه در ارديبهشت‌ماه سال گذشته در شيراز برگزار شده بود، مقرر شد كه يادواره‌های تخصصی شهدا در دستور كار سپاه قرار گيرد.
گرامی افزود: در سال جاری 3 يادواره تخصصی شهدا از قبيل شهدای فاوا‌(بی‌سيم‌چی)، تخريب‌چی و شهدای عرصه گمنامی نيز برگزار شد.
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز ادامه داد: جهت برگزاری يادواره شهدای اطلاعات، 4 پيش‌يادواره مصوب شد كه چهارمين يادواره شهدای اطلاعات به همت سپاه بقيةالله شيراز در حال برگزاری است.
وی ابراز اميدواری كرد: با برگزاری يادواره‌های شهدا بتوانیم بخشی از دين خود را نسبت به شهدا ادا كنيم و ره‌توشه‌ای برای آخرت خود فراهم كنيم.
گرامی در ادامه سخنان خود به يكی از شهدای اطلاعات لشكر 33 المهدی استان فارس اشاره كرد و گفت: شهيد اسماعيل مسعودی، يكی از شهدای بزرگ اطلاعات بود كه حركت زيبای اين شهيد در عمليات كربلا 4 به‌عنوان راهنمای گردان‌ها دلاورمردی و شجاعت فراوان انجام داد و در نهايت با تيرهای متعدد به شهادت رسيد و جنازه اين شهيد پس از سال‌ها به آغوش وطن بازگشت.
captcha