رسالت امروز بسيج، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 2464761
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

رسالت امروز بسيج، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی: فرهنگ‌سازی و نهادينه كردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی يكی از رسالت‌های امروز بسيج است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميد‌رضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز يكشنبه، 26 آذرماه در ديدار با فرماندهان و بسيجيان حوزه‌های تابعه اين ناحيه سپاه گفت:‌ امروز رسالت نهادينه كردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی به‌عنوان يك فرهنگ جهادی در دستور كار بسيج است.
وی افزود: بسيج به‌عنوان يك نهاد همه جانبه می‌تواند همان‌گونه كه در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن حضور هدفمند و مؤثر داشت در نبرد اقتصادی نيز پويا و مؤثر واقع شود.
گرامی تصريح كرد: در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از پيروزی انقلاب اسلامی مردم ايران الگوهای اجرايی متفاوتی را شاهد بودند و همه به‌وضوح ديديم كه مردم ما چگونه طی اين سال‌ها دوش به دوش مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها يار و همراه نظام بودند.
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز امنيت اقتصادی را يك موهبت الهی و يكی از اركان جهاد اقتصادی دانست و گفت: امنيت امروز جامعه مرهون رشادت‌های گذشته است و امروز بسيج در مأموريت خود اين موهبت الهی را ارج می‌نهد كه همراه با ساير مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ثبات و ارتقای امنيت اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشد.
وی با اشاره به وظيفه بسيج در عرصه اقتصاد كشور تأكيد كرد: همان‌گونه كه مقام معظم رهبری فرمود امنيت اقتصادی در كشور باید طوری باشد كه حركت اقتصادی، تلاش اقتصادی، رونق اقتصادی و سازندگی اقتصادی از هر نوع امكان‌پذير باشد و افرادی كه ارائه اين كار را به‌عهده دارند با امنيت بتوانند انجام وظیفه کنند.
وی در پايان خاطرنشان كرد: يكی از مؤلفه‌های شاخص و بارز رونق اقتصادی اصلاح الگوی مصرف است و در واقع با مصرف رويه در همه امورات می‌توان به رونق و حركت اقتصادی و سازندگی اقتصادی دست يافت.
captcha