بسيج امتداد راه امام حسين‌(ع) است
کد خبر: 2450781
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

بسيج امتداد راه امام حسين‌(ع) است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه بقيةالله شيراز بسيج را امتداد راه اباعبدالله‌الحسين‌(ع) دانست و گفت: بسيجيان بايد ادامه‌دهنده راه آن حضرت باشند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، ‌حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز شامگاه يكشنبه، 28 آبان‌ماه در سلسله نشست‌های نهضت روشنگری كه با حضور ائمه جماعات و روحانيان در تالار آزادی شيراز برگزار شده بود، با اشاره به آغاز هفته بسيج گفت: بسيج امتداد راه اباعبدالله‌الحسين‌(ع) است.
وی ابراز اميدواری كرد: ان‌شاءالله بسيجيان ما با الگو قرار دادن سيدالشهدا‌(ع) ادامه‌دهنده راه آن حضرت باشند مخصوصاً در شرايط فعلی كشور و با تدابيری مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی انديشيده‌اند، رهروان خوبی باشند.
گرامی با تصريح اينكه در سپاه بقيةالله شيراز سعی بر اين شده كه برنامه‌ها با رويكرد تحقق فرمايش مقام معظم رهبری دنبال شود، گفت: يكی از اين برنامه‌ها بحث وحدت ميان هيئات مذهبی شهر شيراز است.
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز اظهار كرد: در صبح روز تاسوعا نزديك به 30 هيئت از هيئات مذهبی شيراز كه دارای توانمندی‌ بيشتری هستند در حرم مطهر شاهچراغ‌(ع) تجمع كرده و به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.
وی از برگزاری همايش زينبيون توسط سپاه بقيةالله شيراز خبر داد و گفت: در آخرين روز هفته از بسيج توسط بسيج خواهران، همايش زينبيون از مجتمع شلمچه آغاز و تا حرم احمدبن موسی‌(ع) ادامه دارد.
گرامی خاطرنشان كرد:‌ در بحث اقتصاد مقاومتی نمايشگاهی تحت عنوان «شكست تحريم‌ها» توسط اين ناحيه از سپاه برگزار می‌شود كه در آن 20 كارخانه و شركت توليدی حضور دارند و توانمندی‌های استان خود را به نمايش می‌گذاریم.
captcha