ويژه ‌برنامه‌های هفته بسيج سپاه بقيةالله شيراز تشريح شد
کد خبر: 2450584
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲

ويژه ‌برنامه‌های هفته بسيج سپاه بقيةالله شيراز تشريح شد

گروه اجتماعی:‌ تجليل از ورزشكاران،‌ سركشی از خانواده شهدا و ايثارگران، اجتماعات حسينی، تأسيس ناحيه مقاومت قمر بنی‌هاشم بين‌الحرمين از جمله برنامه‌های هفته بسيج سپاه بقيةالله شيراز است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز يكشنبه،‌28 آبان‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اعلام برنامه‌های هفته بسيج اين ناحيه از سپاه گفت:‌ همزمان با هفته بسيج ناحيه مقاومت قمر بنی‌هاشم (ع) در بين‌الحرمين شيراز افتتاح می‌شود تا بسيجيان به نيازهای اين منطقه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پاسخ دهند.
وی گفت: يكی از نيازهای اصلی شيراز به‌عنوان سومين حرم اهل‌بيت (ع) برگزاری اجتماعات بزرگ حسينی است كه با وجود بيش از 650 هيئت مذهبی هنوز اين مهم تحقق نيافته است كه در اين راستا با همكاری نهادهای مسئول در روز تاسوعا اجتماع بزرگی با حضور بسيجيان در حرم حضرت احمدابن موسی (ع) برگزار می‌شود.
گرامی تصريح كرد: حضور عاشقانه مردم ايران با سليقه‌های مختلف در ايام سوگواری سالار شهيدان از فرصت‌های خوب برای ارتقای وحدت و همبستگی ملی است.
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز گفت: تجليل از ورزشكاران، برگزاری همايش زينبيون و سركشی از خانواده شهدا و ايثارگران را از ديگر برنامه‌های هفته بسيج اين سپاه است.
وی با تأكيد بر اهميت بحث اقتصاد مقاومتی خاطرنشان كرد: برنامه‌های مختلفی برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی طراحی شده كه حمايت از صاحبان ايده در اين حوزه از جمله اين برنامه‌ها است.
گرامی در پايان تصريح كرد: شهر شيراز با وجود ظرفيت‌های خوبی كه دارد می‌تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی تبديل به يك شهر فرهنگ‌ساز شود.
captcha