مردم فارس در محكوميت هتك حرمت به ساحت پيامبر‌(ص) راهپيمايی می‌كنند
کد خبر: 2423909
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
انتشار فيلم توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر گرامی اسلام//39

مردم فارس در محكوميت هتك حرمت به ساحت پيامبر‌(ص) راهپيمايی می‌كنند

گروه سياسی: سپاه بقيةالله شيراز مردم فارس را جهت شركت در راهپيمايی محكوميت هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اسلام‌(ص) بعد از نماز جمعه 14 مهرماه جاری دعوت كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، سپاه بقيةالله شيراز در طی بيانيه‌ای بار ديگر مردم فارس را جهت شركت در راهپيمايی محكوميت هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اسلام‌(ص) بعد از نماز جمعه 14 مهرماه جاری دعوت كرد.
در اين بيانيه آمده است: «یُرِيدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد» (آيه 8 سوره صف)
مردم وفادار به آرمان‌های ملكوتی پيامبر خاتم‌(ص) فارس و شهر مقدس شيراز بيداری اسلامی و رشد اسلام‌گرايی در شرق و غرب عالم روز به روز در حال گسترش و جهانی شدن است تا جايی كه نظريه‌پردازان غربی گفته‌اند چنان‌چه رشد اسلام‌گرايی در 25 سال آينده در اروپا ادامه يابد، غرب می‌شود اروپای اسلامی از آن‌جايی كه رهيافت‌ها و آموزه‌های وحيانی مكتب حيات‌بخش اسلام ناب محمدی‌(ص) منطبق با فطرت بشريت است و خدامحوری در جهان در حال حضور و ظهور و گسترش پررنگ است.
صنَم تراشان تمدن جديد با تئوری‌های پوسيده و پلاسيده انسان محوری و ليبرال دموكراسی و سرمايه‌داری زالوصفت چون در برابر رشد اسلام‌گرايی و بيداری اسلامی نمی‌توانند عرضه‌های دست‌ساز خود را غالب و تحميل كنند در حركتی موهن و سخيف به‌سوی تخريب و تحريف مقدسات اسلامی از جلمه قرآن كريم و پيامبر اعظم‌(ص) روی آورده تا به‌زعم كودكانه و كوركورانه و خاموشی افكارشان بتوانند، نور خدا را در دل مشتاقان خاموش گردانند. غافل اينكه برخلاف هوس پليدشان، نور خدا روشن‌تر از هميشه،‌در تمامی پهنه گيتی نورافشانی خواهد كرد.
فيلم موهن آمريكايی و قبل از آن مراسم قرآن‌سوزی در كليسای آمريكا،‌ كتاب آيات شيطانی و كاريكاتورهای موهن نشريات دانماركی، فرانسوی و آلمانی و به صحنه آمدن شبكه آمريكايی ـ صهيونيستی هاليوود همه نشانه عجز و ناتوانی اسلام هراسان و اسلام ستيزانی می‌باشد كه پشت صحنه مجامع بين‌المللی و آزادی سراب‌گونه آزادی بيان و قلم پنهان شده‌اند. با تأسی به ولی امر مسلمين و حجت موجه خويش، امام خامنه‌ای،‌متهم اول در اين جنايت صهيونيسم و دولت آمريكاست.
به‌منظور حمايت و صيانت از اسوه حسنه خلقت، حضرت رسول مكرم اسلام(ص) لبيك گويان به ندای مقدس رسول خدا‌‌(ص) بعد از نماز پرشكوه روز جمعه اين هفته 14 مهرماه جاری همدل و همراه، با خشم مقدس و خروش عزت مدارانه و مشت‌های گره كرده فرياد برائت خويش از اسلام‌ستيزان را در جهان طنين‌انداز می‌کنیم. حضور عارفانه شما امت سربلند و شيعيان هميشه در صحنه رسول خدا‌(ص) می‌تواند ريشه‌ اين‌گونه تخريب‌ها و تحريف‌ها را برای هميشه خاموش و مسدود كند.
captcha