آغاز فعالیت 65 مبلغ دینی در زهک
کد خبر: 2377365
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹

آغاز فعالیت 65 مبلغ دینی در زهک

گروه فعاليت‌های قرآنی: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، 15 روحانی در قالب طرح هجرت و 50 روحانی اعزامی از قم و مشهد از روز سه‌شنبه، 3 مردادماه و چهارم رمضان‌المبارک فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.

حجت‌الاسلام علی خيور، رئيس اداره تبليغات اسلامی زهك در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، با بیان این خبر گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، 15 روحانی در قالب طرح هجرت، به صورت دائم و 50 روحانی نيز از شهرستان‌های قم و مشهد به شهرستان زهک اعزام شده و از روز سه‌شنبه، 3 مردادماه و چهارم رمضان‌المبارک فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.
رئيس اداره تبليغات اسلامی زهك افزود: مبلغین طرح هجرت به‌صورت شبانه‌روزی در مساجد حضور داشته و به اجرای برنامه‌های قرآنی درنظر گرفته شده از جمله كلاس‌های آموزشی قرائت قرآن و رفع مشكلات دينی مردم می‌پردازند.
خيور ادامه داد: مبلغین اعزامی نیز در این ماه ضمن بازديد از مساجد اين شهرستان، مردم را در اجرای برنامه‌های ویژه قرآنی این ماه مبارک، یاری می‌رسانند.
رئيس اداره تبليغات اسلامی زهك همچنین از اهدای چندین بسته‌ معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در ماه رمضان خبر داد.
captcha