دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» در بوستان ولایت افتتاح شد
کد خبر: 1461249
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» در بوستان ولایت افتتاح شد

کانون خبرنگاران نبأ: دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب صبح امروز، ۲۶ مهرماه به صورت رسمی با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این مراسم که در بوستان ولایت برگزار شد جمعی از اعضای شورای شهر تهران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری حضور داشتند.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در این مراسم با اشاره به سابقه چندین ساله برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: در سال‌های اخیر سعی کردیم در کنار تجهیز امکانات و تجهیزات هیئت‌ها و مساجد به محتوا، ایده‌های نو و غنای فرهنگی جلسات مذهبی توجه بیشتری کنیم که این مهم تحقق پیدا کرد و شاهد این بودیم که امسال از لحاظ محتوا و زیبایی قابل مقایسه با سال‌های قبل نبود.

وی در ادامه با تأکید بر بهره بردن از نیروهای جوان و خلاق، افزود: در صورت توجه به موضوع عمق‌بخشی محتوای فرهنگی، می‌توانیم در آینده شاهد تأثیرات مثبت  و مناسبی در مراسم عزاداری باشیم.

قالیباف از ایجاد دفتر ثابتی با عنوان عطر سیب خبر داد و گفت: این دفتر می‌تواند به صورت مرتب در طول سال در زمینه تولید محتوای فرهنگی به فعالیت بپردازد تا در ایام محرم، صفر و دهه فاطمیه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب تا تاریخ سوم آبان‌ماه سال جاری در محل بوستان ولایت همه روزه پذیرای مقدم بازدیدکنندگان حسینی است.

captcha